Pedicurepraktijkgroningen
Cathrie de Haan
Uw pedicure in de stad Groningen!
Copyright pdh © 09-2018
Praktijkadres: Telefoon: Email: Henri Dunantlaan 23 te Groningen 050-5268513 info@pedicurepraktijkgroningen.nl
Medical taping. Er zijn cliënten die last hebben van onder andere een hallux valgus en is een knobbel aan de rand van de voet of hielspoor en heeft te maken met een pijnpunt op de voetzool, maar ook een beginnende groei van een teen over een andere teen. Om één van deze problemen het hoofd te kunnen bieden, is er medical taping. Deze vorm van behandeling gaat met een bepaald soort tape, welke op een speciale manier op de voet wordt aangebracht. De behandeling met de tape geeft een positieve beïnvloeding en kunnen de afwijkingen met drie tot vijf behandelingen tot gevolg hebben, dat u zonder tape pijnvrij of met minder pijn kunt lopen.
Openingstijden: Maandag tot en met donderdag en alleen op afspraak. Gesloten op: Vrijdag, zaterdag en zondag.
Pedicurepraktijkgroningen
Copyright pdh © 09-2018
Cathrie de Haan
Praktijkadres:   Telefoon:    Email: Henri Dunantlaan 23 te Groningen   050-5268513   info@pedicurepraktijkgroningen.nl
Uw pedicure in de stad Groningen!
Openingstijden: Maandag tot en met donderdag en alleen op afspraak. Gesloten op: Vrijdag, zaterdag en zondag.