Pedicurepraktijkgroningen
Cathrie de Haan
Uw pedicure in de stad Groningen!
Copyright pdh © 09-2018
Praktijkadres: Telefoon: Email: Henri Dunantlaan 23 te Groningen 050-5268513 info@pedicurepraktijkgroningen.nl
Hielspoor. Het is een niet-bacteriële ontsteking aan de peesplaat. Het kan een een felle pijn in de hiel veroorzaken. De belangrijkste oorzaken zijn: een doorgezakte voet en een verminderde soepelheid van de voet. Het komt voornamelijk voor bij mensen boven de 50. Om dit te behandelen is matige rust nodig en eventueel steunzooltjes voor in de schoenen. Shockwavetherapie kan ook worden toegepast via een fysiotherapeut. Hou er rekening mee, dat het een langdurige kwestie kan worden voordat het volledig hersteld is. De steunzooltjes kunt u bij mij bestellen.
Openingstijden: Maandag tot en met donderdag en alleen op afspraak. Gesloten op: Vrijdag, zaterdag en zondag.
Pedicurepraktijkgroningen
Copyright pdh © 09-2018
Cathrie de Haan
Praktijkadres:   Telefoon:    Email: Henri Dunantlaan 23 te Groningen   050-5268513   info@pedicurepraktijkgroningen.nl
Uw pedicure in de stad Groningen!
Openingstijden: Maandag tot en met donderdag en alleen op afspraak. Gesloten op: Vrijdag, zaterdag en zondag.